Week 8 en 9 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 8 en 9 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 8 en 9

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

04 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Week 8

Op maandag was ik vrij en heb ik niets bijzonders gedaan

Op dinsdag was ik ook vrij en ben ik gaan zwemmen

Op woensdag hadden we Zippos Circus waar ik om 10:00 uur begon en om 19:30 klaar was

Op donderdag hadden we Zippos Circus van 13:00 tot 19:15 en ben ik daarna meteen naar de repetitie van Batala Percussion Group gegaan waarna ik uitgenodigd werd om mee naar de pub te gaan.

Op vrijdag hadden we Zippos Circus van 13:00 tot 21:00 en naderhand had Sandra mij opgehaald en ik was het hele weekend bij haar.

Op zaterdagochtend nam Sandra mij mee naar haar gym waar ik kon fitnessen en zwemmen. Na de lunch gingen Sandra en ik naar Havant om naar de markt en tesco te gaan. Ik heb daar ook een jas van 9 pond gekocht in de charity shop gekocht. 'S avonds keken we 10th anniversary concert van Les Miserables

Op zondag bracht Sandra mij naar huis en heb ik films gekeken de rest van de dag

Week 9

Deze week hadden we Strike up the Band van Drama en Musical Society of the University of Portsmouth

Op maandag begon ik om 12 uur en smiddags hadden we de opbouw en savonds technische repetitie

Op dinsdag ben ik wezen winkelen en heb ik naderhand soep en pannekoeken voor 3 dagen gemaakt. Om 18:00 moest ik weer beginnen voor een technische repetitie

Op woensdag sliep ik uit en moest ik savonds om 18:00 weer beginnen voor een generale repetitie waar ik mijn camera mee heb genomen en foto's heb gemaakt namens het theater voor extra promotie materiaal

Op donderdag heb ik niet veel bijzonders gedaan en moest ik om 18:00 beginnen voor de eerste voorstelling

Op vrijdag ben ik naar de Primark gefietst om een panty te kopen en 's avonds moest ik om 18:00 weer beginnen en naderhand was ik uitgenodigd om met de cast en crew Curry te gaan eten

Op zaterdag moest ik al om 13:00 beginnen voor een middag en avond voorstelling en na de breek was ik om 00:20 weer thuis waarna ik een pint of Strongbow dronk en daarna ging slapen

Op zondag (vandaag) ben ik gaan zwemmen en heb ik ovenfriet, brocoli en hamburger gegeten als avond eten en naderhand ben ik voor de 2de keer naar Les Miserables geweest omdat ik hem nog een keer moest zien.

De trots!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.511238995585582.1073741825.162700290439456&type=1

  • 13 Maart 2013 - 15:51

    Berdie En John Rooijakkers:

    hallo Jet

    ik lees dat je zat te doen hebt en dat je genoeg snoep en koeken hebt gekregen
    hoe gaat het verder met jou daar in engeland heb je daar ook een keer een paar dagen vrij ?
    of moet je iedere dag werken
    wij zijn net terug van london was geweldig een mooie stad en zijn daar ook naar de primark geweest
    was daar nog nooit geweest wel een leuke en goedkope winkel anke had daar broeken gekocht voor 8 pond
    wij zaten in london bij de mac en dachten dat we jou zagen dus ik roepte jou naam en john ging al op die persoon af maar ze draaide zich om en toen zagen we dat jij dat niet was we moesten wel lachen

    gr berdie en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6504

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: