Week 17 en 18 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 17 en 18 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 17 en 18

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

06 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Week 17

Op maandag hadden we hele dag repetities en 's avonds de generale repetitie van Crazy For You

Op dinsdagavond moest ik volgspotten bij de eerste voorstelling

Op woensdagmiddag moest ik een fotoshoot bijwonen en 's avonds was ik op de Fly Floor

Op donderdagmiddag heb ik mijn middag aan schoonmaken en soliciteren gespendeerd en 's avonds was ik op de Fly Floor

Op vrijdag ging ik eerst zwemmen en daarna waren mijn ouders en Zjon en Mariet hier. 's avonds moest ik meekijken met geluid en naderhand ging ik met mijn ouders naar de pub

Op zaterdagochtend gingen we shoppen en 's middags moest ik werken tot 22:00, daarna ging ik weer met mijn ouders naar de pub

Op zondag was het mijn verjaardag en na een uitgebreid ontbijt gingen we wandelen langs de Seafront. Na de wandeling aten we wat en daarna gingen we naar Chawton naar het Jane Austen House, wat erg vet was. Op de terugweg stopte wij in Petersfield om wat te drinken.
'S avonds vanaf 7 uur had ik mijn verjaardag in de Phoenix met tompoucen, bitterballen, frikandellen en ander lekker eten. Het was erg gezellig met mijn ouders, Zjon en Mariet, collega's en wat vrienden.

Week 18

Op maandag moest ik om 08:00 beginnen voor Our House van Charter Academy. We hadden de hele dag repetitie's tot 20:30

Op dinsdag moest ik om 09:00 beginnen waar we de hele dag repetitie's hadden met de kinderen er bij, waarvan ik om 22:00 thuis van was.

Op woensdag hadden we de laatste dag van Charter Academy met een mantinee en een avond voorstelling waarna de breek.

Op Donderdag had ik de Stage area opgeruimd en naderhand had ik voor Marketing 27 dozen met oude brochures weggegooid.

Op Vrijdag ben ik weer verder gegaan met soliciteren en heb ik naderhand geprobeerd te skeeleren wat goed gaat. moet alleen weer wennen. 'S avonds ging ik naar de pub met een vriendin

Op Zaterdag was ik de hele dag in Horsham met The Kings Youth Theatre waarbij ik het licht mocht doen. hiervan was ik om 00:00 pas van thuis.

Op Zondag ging ik eerst zwemmen en daarna ging ik naar The Phoenix pub voor de weekelijkse quiz. Daarna had ik voor het weggooien van de dozen een complimentary ticket gekregen voor Beyond The Barricade.Was een erg mooie voorstelling. Naderhand was ik naar een schuimfeest gegaan wat super vet was.

Ik hoef nu nog maar 28 uur en dan heb ik mijn stage uren compleet!

Tot over 2 weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6495

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: