Week 10 en 11 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 10 en 11 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 10 en 11

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

17 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Week 10

Maandag en Dinsdag hadden we Pieces of Eight waardoor ik 2 volle dagen in het theater was en hier bij moest ik volgspotten.

Woensdag hadden we Jalwa van de Hindu Society of University of Portsmouth waardoor ik van 9:00 tot 23:00 in het theater was

Donderdag overdag heb ik workshops gemaakt voor sonia en 's avonds had ik mijn eerste Front of House shift

Vrijdag was ik de hele dag in het kantoor waar ik opdrachten maakte voor Sonia en Claire

Zaterdag van 10:00 tot 16:30 hielp ik Jo met the Kings Youth Theatre
'S avonds ging ik naar de Wedgewood rooms voor het event "Hipshaker" met Rock 'N Roll bandjes en naderhand Vintage funk, Rock 'n Roll en Motown muziek.

Zondag was ik vrij en ben ik wezen zwemmen

Week 11

Maandag moest ik om 09:00 beginnen voor de bouw van Rise and Fall of Little voice en om 18:30 waren we klaar

Dinsdag had ik pannekoeken gebakken en 'S avonds mijn tweede Front of House shift

Woensdag was ik alweer heel de dag in het kantoor waar ik opdrachten maakte voor Sonia

Donderdag vervolgde ik mijn opdrachten en 'S avonds ging ik naar Batala Percussion Group waar ik heel de avond mee heb gespeeld en naderhand gingen we naar de pub en dat was erg gezellig

Vrijdag vervolgde ik mijn opdracht en toen ik daar mee klaar was kreeg ik een nieuwe opdracht van Claire om een stukje te schrijven voor site van The Kings Theatre dat nu ook op de site staat :D
'S avonds was ik vrij, maar ik ging nergens naar toe

Zaterdag moest ik van 10:00 tot 14:00 Jo meehelpen met Kings Youth Theatre. Van 14:15 tot 17:00 heb ik de was gedaan, mijn kamer en de badkamer gepoetst en beneden alle vloeren gestofzuigd en gedweild.
Ik moest van 22:00 tot 02:00 in het theater zijn voor de breek van Rise and Fall of Little Voice waardoor ik niet echt iets kon doen van 17:00 tot 21:30 waardoor ik een film had gekeken.
Mede had ik ook ondertussen afscheid genomen van mijn huisgenoot, waardoor ik nu dit gigantische huis voor mij zelf heb.

Vandaag heb ik uitgeslapen en met spierpijn al een deel van mijn spullen in gepakt, want woensdag is het al zover, dan kom ik naar huis voor 10 dagen :D

Het door mij geschreven artikel:
http://www.kings-southsea.com/news/315-international-internships-at-the-kings-theatre.html

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 6496

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: