Week 6 en 7 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 6 en 7 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 6 en 7

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

17 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Week 6:

Op maandag was ik vrij en ging ik zwemmen en daarna ging ik naar Sandra.

Van Dinsdag tot en met vrijdag hadden we The Diary of Anne Frank.

Op Zaterdag was ik van 10:00 tot 15:00 bij The King's Youth Theatre in The Salvation Army.

Op zondag moest ik om 07:00 beginnen voor de opbouw van Copacabana en was ik om 21:30 thuis

Week 7

Op maandag vervolgde de opbouw weer om 09:00 en om 19:30 was er een generale repetitie waarna ik om 23:30 klaar mee was

Op Dinsdag heb ik uitgeslapen en moest ik om 18:30 beginnen

Op woensdag ben ik gaan zwemmen en moest ik om 18:30 beginnen

Op donderdag waren pap en mam hier om 14:30 en moest ik om 18:30 beginnen waarna wij naar de pub gingen

Op vrijdag gingen we naar Brighton waar ik nog nooit zoveel Vintage stores in een straat heb gezien en mam haar oude pub heeft gevonden

Op zaterdagochtend gingen we om 10:30 op bezoek bij Sandra op Hayling Island en om 13:00 moest ik weer terug in Portsmouth zijn voor de repetitie van The King's Youth Theatre en 'S avonds gingen pap en mam naar Copacabana en daarna gingen we naar the Phoenix

Vanochtend hadden we een Engels ontbijt en dadelijk om 10:00 moet ik weer beginnen voor The Mobile Phone Show van The King's Youth Theatre.

  • 17 Februari 2013 - 19:50

    Mariet:

    Hoi Jet

    Volgens mij heb je nu voor de komende twee maanden voldoende eten, snoep en koek. Je kunt nu je engelse collega's engelse drop laten proeven.

    Groetjes
    Mariet

  • 17 Februari 2013 - 23:47

    Jet:

    Hallo Mariet (en Marina als je dit leest)

    Dankjewel voor al de snoep en koek! Ik denk dat ik mij zelf nu wel red voor de resterende 4,5 maanden :P
    Marina ik ben zelf niet zo'n stroopfan, dus ik heb deze aan mijn Nederlandse collega gegeven en was er dolgelukkig mee, want ze had het in jaren niet meer gegeten.

    Jet

  • 18 Februari 2013 - 21:10

    Hoi Meissie:

    Bij de snoep en koek zit misschien wel meer wat jij niet zo lekker vind, maar je kunt nu de "dutch products" laten proeven door je collega's. Vanavond hebben we al een lekkere scone gehad.

    Groetjes
    Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 6504

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: