Week 5 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

04 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Op maandag hadden we "the guide awards" en was ik van 10 tot 10 in hét theater

Op dinsdag was ik van 08:00 tot 22:30 in t theater en was er een school dance off waarvoor Ik het geluid mocht doen wat heel goed ging.

Op woensdag was ik in het theater van 10:00 tot 17:00 en had ik een prompt copy gemaakt en eerste dingen gedaan voor de dutchday op 15 juni

Op donderdag en vrijdag was ik vrij en was niet heel bijzonder

Op zaterdag was ik heel de dag bij repetitie van the Kings Youth Theatre

Zondag was ik van 10:00 tot 20:00 in het theater en heb ik een lichtplan gemaakt en grotendeels de lichttafel al ingeprogrammeerd en verder hadden we het script doorgenomen voor the mobile Phone show van the Kings Youth Theatre

Vandaag ben ik wezen zwemmen en ik ben nu bij Sandra Smith

Mijn volgende blog kan net als deze ook later zijn, want ik moet nu 9 dagen aan een stuk werken en op de 9de dag is ons pap en mam hier (:

Doeii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 6502

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: