Week 3: Stof, Tape en Verf. - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 3: Stof, Tape en Verf. - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 3: Stof, Tape en Verf.

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

20 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Deze week hadden we Maintenance week (onderhoud week) in het theater.
Van maandag tot en met donderdag was ik in het theater van 09:00 tot 17:00

Maandag gingen we de rail van de zijgordijnen vervangen en heb ik voor het eerst "hempflying" gedaan :)

Dinsdag heb ik het hele linkerzij- en achtertoneel gestofzuigd en de kleedkamers gecontrolleerd op verlichting, gordijnen etc.

Woensdag ben ik boven op het grid geweest en had ik de "flyfloor" gestofzuigd en moesten we tape van de vloer af halen.

Donderdagochtend heb ik het toneel zwart geverfd en smiddags hebben we het hele zijtoneel opgeruimd en wat doeken verhangen.

Vrijdag was ik vrij dus ik ben naar commercial road gegaan en daarna vroeg Joe of ik mee ging naar de pub.

Zaterdag was ik in het theater van 09:00 tot 17:30 ivm de open dag.
'S avonds ben ik naar Edge of the Wedge gegaan (pub) waar een hele vette band speelde

Vandaag ben ik heel de dag thuis geweest en heb eigenlijk niets bijzonders gedaan.

  • 20 Januari 2013 - 22:25

    Mariet:

    Hoi Jet,

    een flinke werkweek; krijg je wel vrije tijd voor een bijbaantje ?
    met hoeveel mensen woon je nu het huis en klikt het een beetje ?

    groetjes
    Mariet

  • 20 Januari 2013 - 22:30

    Jet Gloudemans:

    Hallo Mariet,

    Ik krijg binnen nu en een paar weken een bijbaantje binnen het theater waardoor mijn uren gecombineerd kunnen worden
    er woont nu nog een iemand anders in het huis en het klikt opzich wel, we hebben alleen een andere kijk op het gebied van schoonmaken en opruimen, dat is alles.

    Jet

  • 21 Januari 2013 - 23:33

    Marina:

    Hoi Jet,

    Zo te zien bevalt het je erg goed en heb je het goed naar je zin in het theater.
    Van je moeder gehoord dat je kamer niet alles is. Te koud?? Met dit weer zeker geen pretje.
    Is dit nu opgelost of zit je met een dikke jas aan op bed?.
    Laat wat van je horen.

    Groetjes
    Marina, Theo en de boys.

  • 23 Januari 2013 - 19:59

    Mariet:

    Hoi Jet,

    wat voor soort bijbaantje ga je krijgen, want bezoek aan de pub is ook niet gratis.
    Heb je al de echte scones geproefd ?

    Groetjes
    Mariet

  • 23 Januari 2013 - 23:53

    Jet Gloudemans:

    Hallo Mariet en Marina,

    Ik heb 2 lekken in mijn kamer waar nu schimmel in aan het groeien is en het is hier max 12 graden in dit huis,

    Ik zal een bijbaantje krijgen in the Front of House als portier, barmedewerker of kaartverkoop etc.

    En ik heb nog geen echte scones geproefd, maar ik heb wel hele goede gevonden 6 stuks voor 1 pond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6493

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: