Week 2 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

13 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Deze week was ik nog vrij, maar morgen om 10:00 begin ik (:

Op maandag ging ik te voet naar Commercial Road waar ik van alles en nog wat heb gekocht. na 4 tassen verder had ik de bus terug naar Albert Road gepakt. Iets later ging ik nog een dongel halen voor internet in het centrum van Southsea.

Op dinsdag heb ik meeste tijd op bed gelegen omdat ik griep had

Op woensdagmiddag ging ik op zoek naar een lidl en 's avonds had ik de was gedaan

Op donderdagmiddag heb ik Mr. Moto afgemixt als laatste school opdracht en 'S avonds ging ik naar de pub, omdat daar een bandje speelde genaamd Grizzle and The Grasshoppers.

Op vrijdag wilde ik eigenlijk naar Portsea gaan, maar Sandra belde mij om te vertellen dat de foto die ik besteld had dat die binnen is, dus ik dacht: laat ik maar eerst naar het theater gaan. Uiteindelijk dus in het theater blijkt er dus een kaartje over te zijn voor de Pantomime Jack and the Bean stack in Southampton. De Pantomime was op zich wel leuk, maar die van The King's Theatre was beter.

Op zaterdag heb ik nog wat finishing touches aan mijn afmix gedaan en 'S avonds ging ik naar de pub en heb daar leuke mensen ontmoet

Op zondag ben ik naar Portsmouth City Museum geweest en helemaal naar Gunwharf Quays en Portsmouth Historical Dockyard geweest

  • 13 Januari 2013 - 20:38

    Mariet:

    Hoi Jet,

    de foto's van je kamer had ik al gezien. geen slechte keuze gemaakt. ook wij zijn aan het griepen.
    je bent nog flink aan het kopen. zijn er veel dingen duurder of goedkoper ?.

    Groetjes, ook van Zjon
    Mariet

  • 13 Januari 2013 - 21:01

    Jet Gloudemans:

    Hoi Mariet,

    Bij wilkenson is alles redelijjk goedkoper dan op andere plaatsen (soort action)

    vlees is hier heel duur en ze hebben niet veel keuze, maar de rest is hier wel redelijk,
    Er is gelukkig een lidl waardoor veel dingen wel goedkoper zijn, maar die is op 25 minuten loopafstand.
    verder hangt er vanaf waar ik naar toe ga of het me een paar centen kan schelen.

    Jet

  • 15 Januari 2013 - 12:19

    Berdie En John Rooijakkers:

    hallo Jet

    bevalt de stage ik las dat je deze week echt bent begonnen
    je hebt een leuke kamer zo te zien op de foto's
    we blijven je volgen

    gr berdie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6504

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: