Het en toen en toen en toen verhaal Deel 1. - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Het en toen en toen en toen verhaal Deel 1. - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Het en toen en toen en toen verhaal Deel 1.

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

06 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

We (Ik en mijn ouders) vertrokken donderdag om 05:15 en we waren om 14:30 in Southsea (Engelse tijd). We moesten wachten tot 17:00 voordat ik mijn kamer in kon dus we gingen eerst wat drinken in een pub, daarna naar het theater en meteen een telefoon kopen. Toen we er om 17:00 in konden, begonnen wij met uitladen van de auto en inrichten van de kamer. Zodra we klaar waren, gingen we eten en daarna naar de pub.

Op vrijdag waren we naar het winkelcentrum in Southsea en Portsmouth gegaan om schoonmaakspullen, een stofzuiger etc etc. te kopen. Na een hele middag poetsen gingen we om 18:15 naar het theater waar ik en mijn ouders naar de "fly floor" mochten. om 19:00 mochten we naar een typische Engelse Pantomine Snow White and the Seven Dwarfs in het theater en daarna waren wij uitgenodigd voor een feestje in een pub waar ik de hele cast ontmoet had en grotendeels van de stagecrew van het theater.

Op zaterdagochtend gingen mijn ouders weg en smiddags ging ik boodschappen doen en pasta koken. 'S avonds begon mijn Onofficiele eerste stage dag en ik mocht meehelpen met de changementen op het toneel.

Vandaag mag ik mee op de flyfloor bij de laatste panto om 14:00 en daarna hebben we een breek van 5 tot 8 uur.

Foto's komen nog (:

  • 06 Januari 2013 - 15:51

    José:

    En het was heel erg gezellig in Porthmouths, groet José

  • 06 Januari 2013 - 17:42

    Mariet:

    Hoi Jet,

    Veel schrijven en veel foto's plaatsen !

    Groetjes, Mariet

  • 06 Januari 2013 - 19:36

    Anne-marie Opsteen:

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin veel plezier en hou ons op de hoogte :)

    agroetjes van ons allemaal

  • 06 Januari 2013 - 20:43

    Dorie Van Der Pol:

    Hoi Jet,

    Mayra is stinkendjaloers op je, alhoewel ze volgende week naar Duitsland gaat voor een projectweek, maar ja, dat is nog geen Engeland natuurlijk.
    We gaan je volgen! Veel plezier daar!
    Groetjes vanuit Gemert

  • 06 Januari 2013 - 21:30

    Arie En Ine Crooijmans.:

    Wat leuk Jet dat je deze ervaring op kunt doen. We wensen je veel plezier.

  • 07 Januari 2013 - 11:08

    Anika:

    Hoi Jet,

    Erg benieuwd naar je verhalen en je foto's! Veel succes en geniet ervan :D

    groetjes,
    Anika

  • 07 Januari 2013 - 11:14

    Berdie En John Rooijakkers:

    hallo jet

    heel veel plezier daar in engeland
    we zullen je blijven volgen

    gr berdie

  • 07 Januari 2013 - 11:21

    Wendy En Geert-Jan:

    Hoi Jet.
    Wij wensen je heel veel suc6 en plezier in de UK !!

    Groetjes
    Wendy en Geert-Jan

  • 07 Januari 2013 - 15:28

    Bets Cowell:

    Hallo Jet,

    Wat leuk dat je in Engeland stage mag lopen wie weet is de volgende stage hier in America wens je veel plezier en succes.
    Groetjes Bets

  • 07 Januari 2013 - 20:52

    Fam Gloudemans:

    Zo goed te weten dat je goed gesettled bent. Zijn benieuwd naar de eerste foto's. Groetjes uit Eerde.

  • 07 Januari 2013 - 22:04

    Mariet :

    Leuke herinneringen en ga met je hele hart voor de aankomende leerzame tijd.

  • 08 Januari 2013 - 16:58

    Marina:

    Hoi Jet,

    Fijn dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt.

    Wij wachten op de foto's en gaan je zeker volgen.

    Groetjes
    Marina, Theo en de boys.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 6494

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: