Week 19 en 20 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 19 en 20 - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 19 en 20

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

20 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Week 19

Op maandag had ik de dag vrij omdat het hier de bankholiday: Mayday is. Na uitgeslapen te hebben, ben ik naar The Castlefields gegaan waar een funfair was. In een jaren 50 trailer heb ik daar mijn kaspel in jaren 50 stijl laten doen en savonds heb ik mijn jurk aangepast

Op Dinsdag hadden we 's ochtends een licht workshop en 's middags moest ik opruimen. 'S avonds ging ik weer verder met het aanpassen van mijn jurk

Op woensdag was ik de hele dag in het theater met Chinese State Circus.

Op donderdag hadden we een tribute van Elvis waarbij ik moest volgspotten

Op vrijdag ging ik met pap en mam naar Wells en Bath en 'S avonds had ik een geweldige verjaardag van Harriet.

Op zaterdag gingen we naar Chichester en 's avonds gingen we eten in een pub

Op zondag gingen we naar Watford en na wat rond gereden en gegeten te hebben, gingen we naar The Warner Bros Harry Potter Tour wat geweldig was.

Week 20

Op Maandag moest ik van 09:00 tot 17:00 werken voor een tidy up.

Op dinsdag was ik vrij waar ik gesoliciteerd heb en 's avonds nog ben gaan zwemmen

Op woensdag hadden we Eliza waar ik een 9 uur durende pauze had. In mijn pauze heb ik 3,5 uur geslapen en een film gekeken

Op donderdag hadden we de Taiko drummers, die waren vet.

Op vrijdag had ik wat gewinkeld en ging ik 's avonds naar een Nirvana Tribute band.

Op zaterdag was ik heel de dag bij the kings youth theatre en 's avonds ging ik naar Popworld met mensen van University of Portsmouth

Op zondag had ik uitgeslapen en moest ik van 16:00 tot 23:00 werken bij The Furey's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 6490

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: