Week 4: Evita - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu Week 4: Evita - Reisverslag uit Southsea, Verenigd Koninkrijk van Jet Gloudemans - WaarBenJij.nu

Week 4: Evita

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

27 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southsea

Deze hele week hadden we The Petersfield School' musical Evita

Op maandag was ik in het theater van 09:00 tot 19:00 technische repetitie's en om 17:00 was ik even naar de fietsenwinkel gegaan om een fiets te kopen

Op dinsdag was ik in het theater van 09:00 tot 18:00 ook nog technische repetitie's en generale repetitie's

Op woensdag ging ik voor het eerst mijn fiets uitproberen door naar de Lidl te fietsen. Dit was gemakkelijker dan ik dacht. Alleen wachtte ik voor de verkeerde auto's als ik links af wilde slaan XD.
'S avonds hadden we eerste show van Evita en dit ging niet perfect, maar wel goed

Op donderdag heb ik mij zelf verplicht om vroeg op te staan om naar de bioscoop te fietsen om Les Miserables te gaan kijken, Prachtige film overigens. Naderhand heb ik meer als een uur langs de kust en door Southsea gefietst
'S avonds hadden we weer show en dit keer ging het wel perfect (:

Op vrijdag heb ik niet echt iets spectaculairs gedaan en 'S avonds had ik show en daarna breek waarmee we om 02:00 klaar mee waren.

Op zaterdag had ik repetitie van het Youth Theatre waarvoor ik het licht mag ontwerpen en 'S avonds had ik een Harry Potter Marathon

Vandaag ga ik denk ik fietsen en vanavond in ieder geval koken voor 2 dagen want morgen moet ik in het theater zijn van 10:00 tot het einde

Tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Hoi, Ik ben Jet en ik vertrek 3 Januari naar Engeland voor een half jaar :D

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6486

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Internship at The King's Theatre.

Landen bezocht: